Skleněný film. Recenze filmu Skleněný pokoj režiséra Julia Ševčíka

Skleněný (2019) HD Trailer #2

Skleněný film

Jen jsem zvědav jaká překvapení nás ještě čekají. Z thrilleru Rozpolcený se objevuje James McAvoy, který ztvárňuje roli Kevina Wendella Crumba jeho vícenásobné identity, jež v sobě ukrývá. Zatímco ona je ve svých citech rezervovaná, Hana je volnomyšlenkářka, která si ráda užívá všeho šťavnatého, co život přináší. Přemýšlet o Skleněném je popravdě dost bolestivý zážitek. Jejich první střet skončí víceméně remízou a police oba zavře do blázince, kde ve vedlejší cele sedí zdrogovaný Samuel L.

Nächster

Skleněný (2019) HD Trailer #2

Skleněný film

Film získal tři Oscary: za kameru Fred J. V panike a zmätku, ktoré sprevádzajú nemeckú inváziu, Landauerovci za dramatických okolností utekajú z Československa. Původní specifikace, jen část, 00:24:24ale někde začít musíme. V tom se právě mýlí a neví, co jsou schopni dokázat. Když spadneš, 01:27:25aspoň nás nestrhneš sebou.

Nächster

Skleněný dům / The Glass House (2001)

Skleněný film

Spojuje tak dva samostatné úspěšné filmy Vyvolený 2000 a Rozpolcený 2016. Mně se Skleněný pokoj líbil moc. Ale zostalo iba pri potenciáli. Stellan Skarsgård je přesvědčivý záporák a pro jednou ve mně vzbuzovala sympatie i dívčí hrdinka těm totiž obvykle přeju rychlou a ošklivou smrt. A aby som len nekritizoval, spomeniem aj jedno pozitívum: film ma takmer vôbec nenudil a ani sa o ňom nedá povedať, že by bol vyslovene zlý, je len nepodarený. Nemůžeme ani odcestovat do Ameriky na workouty.

Nächster

Skleněný (2019)

Skleněný film

No a někdy po sedmdesáti minutách se začne něco dít. Night Shyamalan to plánoval a jakkoli proti tomu můžu pocitově brojit, ctím jeho autorskou vizi a rozumím tomu, proč se v posledním aktu rozhodl, jak rozhodl. Tak vysoko se oheň určitě nedostal. Teď se bude přitahovat hlavní lano. Mně se osobně moc líbil, a jelikož mě nepříjemně vydeptal, přidávám hvězdičku navíc - mnoho filmů na mě nemá takový efekt, jak bych uvítala, ale zde se to povedlo.

Nächster

Skleněný

Skleněný film

Před chvílí jsem leccos viděl. Jde o adaptaci - spisovatele , inspirovaného osudy majitelů brněnské , která v příběhu hraje jednu z hlavních rolí. Je otázka, jak tohle všechno zamíchá kartami. Je to dlouhý, nudný a hloupý film. Takže si to zkusíme shrnout bez spoilerů. Právě byl zprovozněn nejvyšší mrakodrap světa. Herci vůbec nedostali příležitost nějakým způsobem předvést svoje herecké přednosti.

Nächster

The Glass Room (2019)

Skleněný film

Liesel se silněji upíná k Haně. A práve narušeného Crumba so svojimi 24 osobnosťami sleduje v novom fantasy. Sklenená izba má svoje chyby krásy, ale našťastie ponúka dostatočne vábivý príbeh a vynikajúci herecký ansámbel, s ktorým som mal tú česť sedieť na svetovej premiére v Brne. Vezměte deset lidí na střechu. Devatenáctiletý reprezentační rozehrávač Zaragozy podal oficiální přihlášku do letošní volby talentů.

Nächster

Skleněné peklo — Česká televize

Skleněný film

Předvídatelný, to ano, do poslední sekundy, ale každopádně slušně odvedené řemeslo. Ne proto, že jsou tak geniální, že byste si je měli užít, ale spíš kvůli tomu, že byste mi je nevěřili. Skleněný v anglickém originále Glass je americký superhdinský film z roku. V panice a zmatku, které provázejí německou invazi, Landauerovi za dramatických okolností prchají z Československa. Nádej, ktorú Sklenená izba symbolizuje, však zostáva. Rodinný život, jaký si Liesel vysnila, prostoupený světlem a klidem průzračného prostoru, naplněný láskou a umocněný vztahem s nerozlučnou přítelkyní Hanou, však netrvá dlouho.

Nächster